Het FSO en de maatschappij

Tevredenheidsenquêtes

Om de twee jaar wordt er een tevredenheidsenquête georganiseerd over de dienstverlening van het FSO bij de klanten en partners. Hieronder vindt u de belangrijkste resultaten.

  • Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 89% tevreden burgers
  • Bereikbaarheid van het FSO: 93% tevreden burgers
  • Aanvraagformulier F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen: 94% tevreden burgers
  • Contact met de medewerkers van het FSO: 98% tevreden burgers
  • e-gofso toepassing: 74% tevreden burgers
  • Afrekening - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 82% tevreden burgers

Tekstversie van de afbeelding

  • Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 100% tevreden dossierbeheerders
  • Bereikbaarheid van het FSO: 100% tevreden dossierbeheerders
  • Aanvraagformulier F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen
    • Online aanvragen via e-F1:  86% tevreden dossierbeheerders
    • Papieren aanvragen: 90% tevreden dossierbeheerders
  • Contact met de medewerkers van het FSO: 96% tevreden dossierbeheerders
  • e-gofso toepassing: 96% tevreden dossierbeheerders
  • Afrekening - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 84% tevreden dossierbeheerders

Resultaten tevredenheidsenquête bij curatoren – 2022

 

  • Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO : 96% tevreden curatoren
  • Contact met de medewerkers van het FSO : 96% tevreden curatoren
  • Bereikbaarheid van het FSO : 96% tevreden curatoren
  • e-Cur toepassing : 92% tevreden curatoren
  • Aanvraagformulier F1 (Formulier om vergoedingen aan te vragen) : 94% tevreden curatoren
  • Betalingen (Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO) : 96% tevreden curatoren