Het FSO en de maatschappij

Tevredenheidsenquêtes

Om de twee jaar wordt er een tevredenheidsenquête georganiseerd over de dienstverlening van het FSO bij de klanten en partners. Hieronder vindt u de belangrijkste resultaten.

  • Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 97% tevreden curatoren
  • Contact met de medewerkers van het FSO: 100% tevreden curatoren
  • Bereikbaarheid van het FSO: 86% tevreden curatoren
  • e-Cur toepassing: 86% tevreden curatoren
  • F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen: 91% tevreden curatoren
  • Betalingen - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 89% tevreden curatoren

  • Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 89% tevreden burgers
  • Bereikbaarheid van het FSO: 93% tevreden burgers
  • Aanvraagformulier F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen: 94% tevreden burgers
  • Contact met de medewerkers van het FSO: 98% tevreden burgers
  • e-gofso toepassing: 74% tevreden burgers
  • Afrekening - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 82% tevreden burgers

Tekstversie van de afbeelding

  • Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 100% tevreden dossierbeheerders
  • Bereikbaarheid van het FSO: 100% tevreden dossierbeheerders
  • Aanvraagformulier F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen
    • Online aanvragen via e-F1:  86% tevreden dossierbeheerders
    • Papieren aanvragen: 90% tevreden dossierbeheerders
  • Contact met de medewerkers van het FSO: 96% tevreden dossierbeheerders
  • e-gofso toepassing: 96% tevreden dossierbeheerders
  • Afrekening - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 84% tevreden dossierbeheerders