Het FSO en de maatschappij
Tevredenheidsenquêtes
Om de twee jaar wordt er een tevredenheidsenquête georganiseerd over de dienstverlening van het FSO bij de klanten en partners. Hieronder vindt u de belangrijkste resultaten.
Tevredenheidsenquête bij de curatoren - 2024

Tekstversie van de afbeelding
- Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 97% tevreden curatoren
- Contact met de medewerkers van het FSO: 100% tevreden curatoren
- Bereikbaarheid van het FSO: 86% tevreden curatoren
- e-Cur toepassing: 86% tevreden curatoren
- F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen: 91% tevreden curatoren
- Betalingen - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 89% tevreden curatoren
Tevredenheidsenquête bij de burgers - 2023

Tekstversie van de afbeelding
- Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 89% tevreden burgers
- Bereikbaarheid van het FSO: 93% tevreden burgers
- Aanvraagformulier F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen: 94% tevreden burgers
- Contact met de medewerkers van het FSO: 98% tevreden burgers
- e-gofso toepassing: 74% tevreden burgers
- Afrekening - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 82% tevreden burgers
Tevredenheidsenquête bij de dossierbeheerders van de vakbonden - 2023

Tekstversie van de afbeelding
- Algemene tevredenheid over de dienstverlening van het FSO: 100% tevreden dossierbeheerders
- Bereikbaarheid van het FSO: 100% tevreden dossierbeheerders
- Aanvraagformulier F1 - Formulier om vergoedingen aan te vragen
- Online aanvragen via e-F1: 86% tevreden dossierbeheerders
- Papieren aanvragen: 90% tevreden dossierbeheerders
- Contact met de medewerkers van het FSO: 96% tevreden dossierbeheerders
- e-gofso toepassing: 96% tevreden dossierbeheerders
- Afrekening - Overzicht van de betalingen uitgevoerd door het FSO: 84% tevreden dossierbeheerders
