Administratief medewerker (m/v/x) - Hoofdbestuur Brussel

  • Secundair onderwijs
  • Hoofdbestuur Brussel
  • Directie Reglementering Tijdskrediet
  • Startbaanovereenkomst onbepaalde duur (-26 jaar) 

Heb je een diploma hoger secundair onderwijs en heb je interesse in sociaal recht? Ben je administratief aangelegd en op zoek naar een job met maatschappelijke waarde waarin je jezelf verder kan ontwikkelen? Dan is de RVA op zoek naar JOU! 

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs (bij voorkeur in een administratieve richting) en bent jonger dan 26 jaar (voorwaarde om in aanmerking te komen voor een startbaanovereenkomst).
  • Je bent gemotiveerd en je hebt zin in een nieuwe uitdaging.
  • Je werkt graag in teamverband.
  • Je hecht veel belang aan zelfontplooiing en je bent in staat om objectieven te behalen.
  • Je hebt een klantgerichte mentaliteit.
  • Je kan je zowel schriftelijk als mondeling vlot uitdrukken.
  • Pluspunt: je beschikt over een goede kennis van MS-office (O365: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Teams, SharePoint …).

Bij een goede motivatie heb je een streepje voor!

Wat kan je verwachten?

Heb je geen voorkennis? Geen nood, je krijgt een uitgebreide opleiding op de werkvloer.

Als administratief medewerker sta je in voor de administratie van de directie. Tot je takenpakket behoren bijvoorbeeld het beheer van de briefwisselingen, de mailbox en de administratie van de gerechtelijke geschillen. Je verzorgt de voorbereiding van dossiers voor de juristen die de conclusies en beroepsprocedures opstellen. Verder behandel je de dossiers “inbeslagneming en bemiddeling” en “teruggekeerde bedragen”. Je past de reglementaire teksten aan in de elektronische bibliotheek. Routinevragen van interne en externe klanten over loopbaanonderbreking en tijdskrediet beantwoord je objectief en transparant.

Wat bieden we je aan?

Je krijgt een contract van bepaalde duur (1 jaar) - 38u per week - via startbaanovereenkomst. Je minimumloon is 2.378,88 euro bruto per maand (geïndexeerd). Eventuele vorige relevante werkervaring wordt gevaloriseerd.

We bieden jou een boeiende job met impact op mens en maatschappij, met tal van voordelen: 

  • Goede balans tussen werk en privé 

o   Wil je nog op tijd zijn op je training in de week? Je kan tot 3 dagen telewerken per week.  

o   Wil je er even tussenuit trekken? Dankzij je 38 vakantiedagen kan je je batterij weer opladen. 

  • Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden 

o   Ben je ambitieus en leergierig? Je kan kiezen uit een waaier aan opleidingen om jezelf verder te ontplooien.  

  • Aandacht voor jouw welzijn op en naast het werk 

o   Leer je collega’s beter kennen dankzij verschillende teambuildings. 

o   Nood aan een goede babbel? Onze vertrouwenspersonen en sociaal-consulenten zijn er om je te helpen. 

  • Financiële voordelen 

o   Laat jij de auto graag staan voor je fiets? Je geniet van een fietsvergoeding bij je woon-werkverplaatsing.  

o   Kom gratis met de trein naar je werk en verlaag zo ook meteen je ecologische voetafdruk. 

Ontdek nog veel meer op onze voordelenpagina

Waar kom je terecht?

We zijn op zoek naar een nieuwe collega voor de directie Reglementering Tijdskrediet. Tijdskrediet is een maatregel die werknemers toelaat hun beroepsactiviteit volledig te onderbreken of hun arbeidsprestaties te verminderen, eventueel met toekenning van een uitkering.  

De directie Reglementering Tijdskrediet stelt hierover nota’s op aan het beheerscomité, verzorgt onderrichtingen bestemd voor de entiteiten, infobladen, brochures, FAQ’s en formulieren. De directie beantwoordt brieven, behandelt gerechtelijke geschillen en de aanvragen tot niet-terugbetaling in geval van vroegtijdig stopzetten van de onderbreking. Daarnaast werkt ze mee aan de betaling van de onderbrekingsuitkeringen en organiseert ze vergaderingen met de verantwoordelijken loopbaanonderbreking.

Over de RVA

De Rijksdienst Voor Arbeidsvoorziening is een Openbare Instellingen voor Sociale Zekerheid (OISZ) en past de stelsels van de werkloosheidsverzekering, loopbaanonderbreking, tijdskrediet en controle toe. We zetten in op preventie, vergoeding, (her)inschakeling, verzoening privé- en beroepsleven, informatie en controle. De RVA hecht veel aandacht aan welzijn en inclusie op het werk. Met trots mochten we in 2022 de Best Practice Award in de wacht slepen voor onze sensibiliseringscampagne rond inclusie.

Herken je jezelf in deze job? Sta je te popelen om te beginnen? Solliciteer dan door je cv motivatiebrief en een kopie van je diploma op te sturen naar het volgende mailadres: jobs.hrm@rva.be. Vermeld in het onderwerp van je mail dat je solliciteert voor de functie van: Administratief medewerker  – Reglementering Tijdskrediet

Indien je gebruik wenst te maken van redelijke aanpassingen voor deze selectie, dan kan je dit aangeven bij je sollicitatie.