Ontdek hoe je onze chatbot Ori kunt gebruiken en rechtstreeks met een medewerker kunt chatten
03-07-2025
Weet je niet hoe je je vragen via onze online chat kunt stellen?
Goed nieuws: er is nu een uitlegvideo beschikbaar die je stap voor stap begeleidt!
In deze video ontdek je:
- Hoe je een gesprek start met Ori, onze virtuele assistent die 24/7 beschikbaar is;
- Hoe je een vraag stelt of kiest uit de voorgestelde thema’s;
- En vooral hoe je tijdens de openingsuren in contact kunt komen met een medewerker.
Tip: om live met een medewerker te praten, vergeet niet je persoonlijke gegevens in te vullen wanneer het formulier verschijnt (naam, voornaam, rijksregisternummer/KBO-nummer). Dit is nodig zodat een lid van ons team je kan helpen. Onze collega’s geven je zo precies mogelijke antwoorden op je vragen, maar kunnen geen beslissingen online nemen of je gevoelige informatie geven, zoals de status van de verwerking van je aanvraag. De contactmethode biedt geen veilige authenticatie van onze gesprekspartners (zoals met itsMe bijvoorbeeld) – de chat richt zich dus op regelgevende uitleg en ondersteuning bij je stappen.
Laatste nieuwsberichten

Tijdelijke werkloosheid om economische redenen werknemers - verlenging van CAO nr. 172
03-07-2025
Tijdskrediet landingsbaan – Uitzonderingen om onderbrekingsuitkeringen te krijgen vóór 60 jaar
02-07-2025
Ouderschapsverlof voor pleegouders
05-06-2025